„airBaltic“ metinė apklausa atskleidė didelį klientų pasitenkinimą ir stiprų lojalumą

Ryga. Pirmaujanti oro linijų bendrovė Baltijos šalyse „airBaltic“ apibendrino 2023 m. metinės klientų apklausos rezultatus. Išsami apklausa, kurios metu buvo surinkti daugiau nei 10 tūkst. „airBaltic“ tiesioginių klientų, keliavusių 2023 m., atsiliepimai, suteikia gilių įžvalgų apie klientų įpročius, pageidavimus ir pasitenkinimo lygį. Šios išvados pabrėžia tvirtą bendrovės padėtį rinkoje ir įsipareigojimą aptarnauti klientus.

Apklausoje dalyvavo respondentai iš daugiau nei 20 šalių, ypač daug dėmesio skiriant Latvijai, Lietuvai, Estijai ir Suomijai – „airBaltic“ namų rinkoms. Apklausa buvo vykdoma internetu, naudojant kompiuterizuotas internetines apklausas ir sulaukta net 10,5 proc. aktyvumo, o iš viso dalyvavo 10 475 respondentai. Duomenys buvo renkami 2024 m. kovo mėn.

„Labai džiaugiamės teigiamais klientų atsiliepimais. Tai pabrėžia bendrovės įsipareigojimą teikti aukščiausio lygio kelionių patirtį. Šios apklausos įžvalgos padės mums nuolat tobulinti savo paslaugas ir atliepti besikeičiančius keleivių poreikius. Ateityje „airBaltic“ planuoja toliau plėsti savo skrydžių tinklą, gerinti paslaugas ir didelį dėmesį skirti klientų pasitenkinimui. Šiomis pastangomis siekiama užtikrinti, kad „airBaltic“ ir toliau išliktų mėgstamiausia oro transporto bendrove keliautojams Baltijos regione ir už jo ribų“, – teigia „airBaltic“ prezidentas ir generalinis direktorius Martinas Gaussas.

Metinis pagerėjimas ir unikali pozicija

„airBaltic“ sustiprino savo pozicijas kaip svarbiausias keliautojų pasirinkimas, padidindama savo populiarumą iki 59 proc., lyginant su 56 proc. praėjusiais metais.

Kelionių dažnumas ir prioritetai

89 proc. respondentų nurodė, kad per pastaruosius šešis mėnesius keliavo bent kartą, 40 proc. respondentų – kas du-tris mėnesius. Toks dažnų kelionių pobūdis rodo „airBaltic“ klientų lojalumą ir įsitraukimą. Kalbant apie pageidaujamus oro uostus, RIX Rygos oro uostą ir toliau renkasi 42 proc. respondentų, o tai rodo, kad oro linijų bendrovė aktyviai veikia regione ir turi ryšį su juo.

Kelionių priežastys

Apklausos metu nustatyta, kad šeimos atostogos yra pagrindinė skrydžio priežastis, kurią nurodė 50 proc. respondentų. 40 proc. respondentų keliavo laisvalaikio praleidimui, o 33 proc. – aplankyti draugus ir šeimą. Įmonių kelionės sudarė 30 proc., o poilsines ir (arba) darbo keliones paminėjo 24 proc. respondentų. Šios įžvalgos rodo, kad asmeninių ir verslo kelionių yra apylygiai.

Kelionių palydovai ir kompanija

Dauguma respondentų mieliau keliauja su sutuoktiniu ar partneriu (58 proc.), 48 proc. respondentų dažnai keliauja vieni, o 30 proc. – su vaikais.

Oro linijų bendrovių preferencijos ir klientų lojalumas

„airBaltic“ išlieka geriausiu pasirinkimu 89 proc. respondentų, o tai įspūdingas skaičius, ypač lyginant su artimiausiais konkurentais – atitinkamai 34 proc. ir 31 proc. Šį tvirtą pasirinkimą lemia patogus skrydžių laikas, konkurencinga kaina ir platus tiesioginių skrydžių tinklas.

Vertingos paslaugos ir klientų įžvalgos

Registruotas bagažas išlieka labiausiai keleivių vertinama papildoma paslauga, po jos seka vietų rezervavimas ir sunkusis rankinis bagažas. Patogus skrydžių laikas (51 proc.), geros kainų akcijos (43 proc.) ir platus krypčių tinklas (31 proc.) buvo įvardyti kaip svarbiausios priežastys, dėl kurių keleiviai renkasi „airBaltic“, o ne kitas oro linijų bendroves.

Apklausa taip pat išryškino išskirtinę „airBaltic“ poziciją keliautojų sąmonėje. Ši oro transporto bendrovė suvokiama kaip hibridinė, jungianti ir senųjų, ir pigių skrydžių bendrovių elementus, o tai ją išskiria iš kitų oro transporto bendrovių. Dėl šios unikalios pozicijos „airBaltic“ yra stipresnė ir konkurencingesnė rinkoje.

„airBaltic“ didžiuojasi galėdama pasiūlyti komfortą ir aukštos kokybės paslaugas be pernelyg didelių išlaidų. Keleiviai gali rinktis iš įvairių kainų variantų, įskaitant ekonominės ir verslo klasės bilietus. Ekonominės klasės bilietai idealiai tinka taupiems keliautojams, kurie nori lanksčiai pasirinkti papildomas paslaugas, pavyzdžiui, registruotą bagažą, sunkųjį rankinį bagažą, maistą lėktuve ir konkrečias vietas. Verslo klasės bilietuose siūlomas visų paslaugų paketas, į kurį įeina tokie privalumai kaip pirmumo registracija ir įlaipinimas, vieta verslo klasės salono priekyje su papildoma laisva vieta tam, kad būtų daugiau privatumo, trijų patiekalų gurmaniškas maistas, neribotas gėrimų kiekis ir greitesnis išlaipinimas atvykus.

„airBaltic“ iš Vilniaus, Rygos, Talino, Tamperės ir, sezoniškai, Gran Kanarijos, skraidina daugiau nei 130 krypčių Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Šiaurės Afrikoje ir Kaukazo regione. Visą „airBaltic“ skrydžių tvarkaraštį ir bilietus galima rasti bendrovės tinklalapyje www.airbaltic.com.

Apie „airBaltic“:

„airBaltic“ („Air Baltic Corporation AS“) yra 1995 m. įsteigta akcinė bendrovė. Pagrindinė jos akcininkė yra Latvijos valstybė, kuriai priklauso 97,97 proc. akcijų, o kitiems akcininkams – 2,03 proc. „airBaltic“ siūlo skrydžius į daugiau nei 70 Europos, Artimųjų Rytų, Šiaurės Afrikos ir Kaukazo regiono miestų. Per pastaruosius 28 metus „airBaltic“ tapo stipria ir tarptautiniu mastu pripažinta oro transporto bendrove, kurioje dirba daugiau nei 2 500 darbuotojų. Oro bendrovės „airBaltic“ parką sudaro 48 orlaiviai „Airbus A220-300“, todėl šis orlaivių parkas yra vienas jauniausių Europoje. Aviakompanija yra gavusi tarptautinius apdovanojimus už kompetenciją, novatoriškas paslaugas ir reikšmingus pasiekimus. Trejus metus iš eilės „Skytrax“ apdovanojo „airBaltic“ kaip geriausią oro transporto bendrovę savo regione. Be to, 2022 m. Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) skyrė „airBaltic“ įvairovės ir įtraukties komandos apdovanojimą. 2023 m. oro transporto bendrovė gavo geriausio keleivių salono aptarnavimo Europoje „APEX Passenger Choice“ apdovanojimą. Be to, 2024 m. „airBaltic“ buvo apdovanota „PROS AI Innovator“ apdovanojimu už dirbtinio intelekto panaudojimą siekiant transformacinių rezultatų ir veiklos optimizavimo.

Pranešimą paskelbė: Žilvinas Bružas, Integrity PR, UAB

Komentarai